.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
براي انتخابات آزاد همه بايد در صحنه باشيم

كانديداي احتمالي دوره دهم رياست جمهوري گفت: ايستادن در برابر انتخابات آزادانه و منصفانه بهترين دليل است كه همه در صحنه باشيم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، ميرحسين موسوي در دانشگاه گيلان اين استان را سرزمين دلاورخيز و فرهنگي دانست و افزود: گيلان زادگاهي براي جريان‌هاي فكري، روشنفكري و فرهنگي در 100 سال گذشته بوده است و نگاه به افكار عمومي اين استان اهميت زيادي دارد.
وي با اشاره به تعطيلي يكي از روزنامه‌هاي كشور اظهار داشت: امروز متوجه شدم روزنامه «ياس نو» تعطيل شده است و اين تعطيلي در آستانه انتخابات پر معنا بوده و مي‌تواند توجيهي براي اين باشد كه چرا بايد همه در صحنه حاضر باشند.
موسوي تصريح كرد: ايستادن در برابر انتخابات آزادانه و منصفانه، بهترين دليل است كه همه در صحنه باشيم.
نامزد احتمالي دوره دهم رياست جمهوري با بيان اينكه كرامت انساني سند فرا دستي در چشم‌انداز 20 ساله كشور شناخته شده است، تاكيد كرد: كرامت انساني يك واژه حقوق بشري بوده و يكي از بزرگ‌ترين مظاهر در تصميم‌گيري انسان‌ها براي سرنوشت مختارانه است.
وي انتخابات را بهترين جلوه دانست و خاطرنشان كرد: ويژگي انتخابات آزاد بودن و منصفانه بودن آن است ولي در اين ارتباط علائم خوبي نداريم.
موسوي افزود: هنوز به رغم هفته‌ها تلاش و صحبت نتوانستيم از رسانه ملي برنامه نزديك به انتخابات را دريافت كنيم و اين در حالي است كه اين رسانه تصميم دارد دو روز را برنامه نداشته باشند.
نامزد احتمالي دهمين دوره رياست جمهوري گفت: برنامه توخالي در صدا و سيمايي كه جهت‌گيري ندارد، شعور مردم را دست كم مي‌گيرند، بنابراين جاي خلأ رسانه ملي براي تبليغات، كم بودن نشريات و بسته بودن روزنامه را با صداي خود بايد پر كنيم.
وي ادامه داد: روزهاي اخير مجبور شدم به دليل عدم همكاري رسانه‌ها جلسه‌ها را در خيابان‌ها برگزار كنم كه اين امر در شأن انتخابات جمهوري اسلامي و ملت ما نيست.
موسوي اظهار داشت: اگر قرار نيست انتخابات منصفانه باشد، بايد اعلام شود كه هزينه‌اي در سطح ملي انجام نگيرد.
وي با تأكيد بر ضرورت حضور حداكثري در انتخابات خاطرنشان كرد: هر فرد يك رسانه است و موج‌آفريني مي‌كند، از اين رو بايد حضوري فعال داشته باشيم.
در حاشيه ورود ميرحسين موسوي به دانشگاه گيلان به دليل ناهماهنگي دانشگاه و عدم همكاري خبرنگاران گيلاني پشت درهاي بسته سالن مطهري دانشگاه گيلان محل برگزاري سخنراني موسوي ماندند و سخنراني وي را از پشت بلندگو پوشش دادند، در حاليكه خبرنگاران تهران توانستند داخل سالن بروند و اين مسئله سبب نارضايتي و ناراحتي خبرنگاران گيلاني شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.